Operatori Call Center in italiana
Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj.
Candidatul ideal:
- persoana empatica, comunicativa;
- persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite;
- abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv;
- converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC.
Cerinte:
- cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat;
- atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii;
- empatie si atitudine pro-activa fata de client;
- cunostinte foarte bune de operare PC;
- experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie.
Se ofera:
- program de lucru full time;
- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;
- salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate;
- bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante;
- concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc;
- mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta;
- posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
- team buildinguri anuale si evenimente private;
- training si formare continua la locul de munca.